Men mat är ju jättegott

Man kan inte alltid ha ork till allt, och igår hade jag ingen ork till att skriva, och jag hade ingenting att skriva om. Inte för att jag egentligen skriver nått intressant men jag brukar ändå skriva nått.
Idag har jag inhandlat en tröja och en parfym till mig själv, ibland måste man få unna sig nått smått och gott.
Har även ätit på Dallas med Dan, som vanligt. Dallas är som mitt ställe, älskar deras mat. Och Dallas blir sallad baklänges, så det är nästan nyttig mat, eller nått.
Har även pratat med X idag, han är inte så pigg. Så han skulle powernapa, pussgurka.

Nu ska jag äta lite godis och fundera på om jag ska köpa hem en pizza. Skulle vara gott, men vi får se vad som händer och fötter.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback