Ni har mitt hjärta och mina tankar hos er,

Att en familj kan drabbas av olycka så pass mycket som den familj jag har i mina tankar är inte helt okej. Olycka efter olycka tycks drabba men ändå står dom på jorden och jobbar sig genom händelserna tillsammans. Jag förundras över deras stryka som dom bär på och hur dom gläds över de små sakerna som finns runt om dom. En familj som aldrig sluta älska och sprida kärlek, trots alla saker som hänt.
Ni har ett hjärta av guld och värdesätter varandra på ett sätt man inte ser i varje hem, ni stöttar varandra och ger varandra värme och kärlek. Ni tar hand om varandra och finns vid varderas sida i både ner och uppgångar.
Jag önskar er allt väl och att olyckan vänder till en lycka, det förtjänar ni verkligen. Ni borde få leva utan dessa starka motgångar, men jag vet att ni klarar det tillsammans. Och ni kommer alltid ha folk runt er som finns för er.

Ni har mitt hjärta och mina tankar hos er, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Elnas

<3

2010-09-25 @ 18:46:21
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback