Släktträff

Idag ska jag och min lilla familj på släktträff. Det är min söta lilla mamma som har fixat och ringt så att det ska släktas och träffas.
Förövrigt idag så kommer det vara rätt lugnt, ska städa lite om jag inte känner mig allt för slö.

Lille Sam ligger just nu och sover i den enormt sköna dubbelsängen, och på något sätt så lyckas han nästan ta upp hela sängen känns det som. Imorse lekte han med sitt rosa mjukisdjur som han gillar att samtala med och sen attackera i ett tappert försök att äta upp sin snälla rosa vän. Men tur nog så har vi börjat ge lilleman smakportioner, han gillar mest gröt, så förhoppningsvis så slutar han äta på sina mjukisdjur och börjar äta mer mat ist.

Men nu så ska jag gå och sova en liten snabb tupplur för att sedan busa med lilleman då han vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback