Min lilla prins

Länge sen jag verkligen skrev nu, har inte haft orken att skriva på ett bra tag.
Det är mycket som händer, nästan så mycket att jag inte hinner med. Jag har börjat prata och träffa min mor mer, ska börja träffa lite vänner mer och mer, och jag håller på att försöka få vardagslivet som mamma att flyta på som det ska. Det är rätt svårt att hinna med allt som ska hinnas med i hemmet och utanför, samtidigt som jag vill umgås med min lilla prins så mycket som det bara går.
Han växer och lär sig ständigt nya saker. Nu har han upptäckt sina fötter och försöker ta dom, han har även börjat försöka krypa. Han verkar vara less på att ligga på rygg och inte kunna ta sig någonstanns, men han kan förflytta sig lite genom att trycka iväg sig med benen och rulla på sidan, men det är inte samma sak som att kunna krypa omkring.
Det finns en sak han verkligen inte gillar nu och det är att nya människor är för nära eller vill hålla i honom, det går verkligen inte för sig. Det är mamma och pappa som gäller för honom och det tycker jag faktiskt är lite mysigt, just det där att han känner tryggheten och kärleken vi ger honom.
Imorgon ska jag, lilleman och mamma fara och träffa Frida. Det ska bli hur trevligt som helst att träffa henne igen, det var väldigt länge sen.
Men nu ska jag ta och se klart scarface och äta en glass innan jag går och lägger mig. Sam har turen att få sova i den stora dubbelsängen inatt, det ska bli så mysigt att ligga och hålla om honom.


Kommentarer
Postat av: frida

kul att se er och få mysa lite med lilleman:):):) kram

2011-08-06 @ 13:43:00
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är fantastiskt gullig!

2011-09-26 @ 03:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback