21.48

Nu är det dags att gå och sova, men jag tänkte passa på att skriva lite medans jag fortfarande är nog pigg.
Som sagt så skulle jag storstäda köket idag, och jag har faktiskt påbörjat det stora projektet. Dock så fokuserade jag på detaljer och började göra om ist, men det vart superbra. Satte upp mina bokstäver "HOME", flyttade micron, dammtorkade och gjorde lite småsaker.
Imorgon blir det att dammsuga, torka golvet och alla såna tråkigheter. Men om jag har tur så kanske pappa kommer förbi med lite älgkött så då kan jag och Kalle äta supergod mat till middag, lucky lucky.

Men men, nu är det sovdags och hoppas att jag får sova jättelänge.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå kuul att du börjat blogga igen!

2011-12-09 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback