Hur känns det att vara mamma?

Det är nog en väldigt vanlig fråga som jag fått höra mycket.

Ja hur känns det? Det är väldigt svårt att förklara. Det är så mycket känslor som bubblar omkring, men det är helt underbart att vara mamma. Men självklart så finns det dagar då man inte har så mycket ork, man vill sova längre, ha mer tid för sig själv osv. Men t ex på morgonen då det är sådär jobbigt att stiga upp så behöver jag bara kolla på lilleman så blir det inte lika jobbigt, han blir så glad av att se mig att han ler med hela kroppen, helt underbart.
Känslan att få se sitt barn lycklig är en enorm känsla, det finns inget bättre.

Om jag fick chansen att ta en annan väg så skulle jag ändå valt denna, jag är så lycklig med min lilla familj och jag hoppas att alla får chansen att känna denna känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback