Jag hjärta Kalle hjärta Sam

Jag vill vara pigg! Jag vill städa och ta en promenad med Sam och Kalle, men det blir inget av för jag är så hiskeligt trött. Jag har ännu inte varit och tagit de blodprov som jag ska ta för att kolla vad som kan orsaka min eviga trötthet, men jag måste väl fara och göra det snart. Jag vill veta så att jag kan göra nått åt saken, för jag kan inte vara såhär nu när lilleman har börjat vilja leka mer, busa mer, krypa mer osv. Jag måste ha energi!


Igår var min och Kalles 4 månaders dag, så vi köpte lite godis och var bara allmänt pluttiga. Jag har världens bästa pojkvän.
För 1 ½ år sen då vi pratade för första gången så fanns det inte i min värld att vi skulle vara tillsammans och ha barn idag, men nu är läget så och It's the best time of my life!
Men visst så finns det saker man vill göra nu som jag inte kan göra, men så kommer det alltid att vara. Det spelar ingen roll om jag hade fått barn om 10 år, det hade ändå funnits vissa saker man hade velat göra som man får strunta i. Jag känner ändå inte att jag har "förlorat en tid av min ungdom", det är nu mitt liv har börjat på riktigt.

Nu sa jag gå och pussa lite på Kalliestar, jag tror han har saknat mig medans jag har legat och sovit. Jag kan iaf hoppas det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback