Still sick

Jag är fortfarande sjuk, Sam har börjat bli friskare medans jag bara blir sjukare. Min dag har till största delen spenderats framför datorn och sett desperate housewifes (stavning), dock så får jag inte se det nu eftersom Sam sover i sovrummet och Kalliestar ser hockey. Jag kan faktiskt bjuda honom på denna hockeykväll eftersom han är så underbar och tar hand om mig när jag mår såhär, det är ett under hur han orkar höra på mig klagandes om hur synd det är om mig. Tror egentligen att killar kan stänga av sin hörsel när man är tjatig, men det gör inget eftersom jag tjatar ändå.

Nu ska min älskling få se klart sin match sittandes i fotöljen medans jag ska bädda ner mig i soffan och se något avsnitt av desperate i smyg, I'm a sneaky mom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback