my little baby

Sam och Kalle är just nu på lassa.
Det verkar inte som att Sams feber vill försvinna, så det blev att Kalle for med Sam på barn för att kolla upp vad det kan vara. Förhoppningsvis så är det bara feber, men det är ju första gången han har varit såhär sjuk och då blir vi en aning oroliga när inte febern försvinner på en vecka. Dock så passar jag nu på att mysa med honom så mycket som jag kan eftersom när han är frisk så vill han inte mysa, då vill han klättra och utforska världen.

Annars idag så var det tänkt att mamma skulle komma förbi och hälsa på, men det gick inte så bra nu när lillpyret inte mår så bra. Jag hoppas att han mår bra till helgen så att hon kanske kan komma förbi då, och om jag har riktigt tur så kanske pappa också kan komma förbi.
Men idag så blir det alltså att mysa med prinsen, kanske städa lite också. Om jag orkar så sätter jag nog upp lite tavlor och diskar lite. Har inte så mycket ork eftersom jag fick bara sova ca. 4-5 timmar, resten av natten gick åt att trösta Sam och söva om honom så att han iaf kunde få sova.

Nu ska jag ringa Elinpelin och prata om det fina vädret eller så. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltid lika trevligt då du ringer!<3 Gosa ihjäl sam nu och ge honom en kyra på sig kram från mig!

2012-03-13 @ 13:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback