where did the time go?

Nu är det bara 6 dagar kvar innan Sam blir 1 år, vars tog min lilla bäbis vägen?
Tiden bara springer iväg, jag önskar att jag kunde stanna tiden ett tag så att jag hinner med. Sam har gått från att vara en liten bäbis till att bli en liten pojke med en helt egen personlighet. Samtidigt som jag blickar framåt och längtar tills han springer omkring så blickar jag bakåt och saknar den lilla bäbisen, det kanske låter konstigt men jag tror faktiskt att de flesta mammor känner samma sak. Den första tiden går så fruktansvärt fort och helt plötsligt så är dom inga småbäbisar längre.
Och jag som fick en liten förlossningsdepression tog inte vara på de första 2 månaderna, vilket är väldigt synd men det är inget jag kan ändra på idag, utan jag är lycklig att det inte blev värre. Idag så älskar honom mer än jag själv kan förstå, och det är det viktigaste.

Nu så ska jag klä på min lilla prins så att vi kan fara in till stan och göra lite ärenden.

(1 dag gammal)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback