finally

Äntligen har vi fått hit alla mina saker, så nu gäller det bara att få iordning på alla sakerna. Tur nog så älskar jag att inreda och pyssla på.

Sam har ju fyllt 1 år nu och han tycks vara lite mer bestämd än tidigare. Dag 2 som 1:åring började med 3 blåmärken på ena knäet och han lyckades fastna med benet i spjälsängen, han försökte he in andra benet också men då satte jag stopp för planen och med Kalles hjälp så fick jag lös honom.
Igår så hade Sam en riktig rapdag, dock så luktade raparna som äggfisar, vilket inte var så uppskattat när han rapade mig i ansiktet.
Idag får vi se vad hans äventyr ska bli, han verkar väldigt inriktad på dörrrar, men det återstår att se om det är hans grej idag.

Nu ska jag nog leka lite tittut med Sam the man, han verkar väldigt busig och håller för ögonen med sina små händer.


Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS till lilla gubben. Tänk att det var ett år sedan!!! Oj vad tiden går=) Tyvärr så kunde jag inte gratulera (tror jag) för numret till dig som jag har är helt konstigt?? Ta hand om er och krama "Totte" från mig, kramiz

2012-03-30 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback