Picknick i köket

Igår var det tydligen valborgs, hade ingen tanke på det förrän Elin berättade det för mig. Så min kväll blev rätt lugn med Kalliestar och Sam, vilket var rätt skönt.

Idag så har jag och Kalle haft picknick med Sam i köket, vi lade ut en filt på golvet och fikade lite. Tyckte att det var en bra dag för en liten picknick, dock så är marken för blöt för att kunna ha en filt på gräset ännu, men det löste sig ju.
Sam ligger just nu och snarkar, han somnade i min famn när vi låg och kramades tidigare, supermysigt. Det mysigaste är att han har börjat kramas tillbaka, han håller armarna så hårt om halsen och trycker sin kind mot min kind när vi kramas, det är så extremt mysigt.

Nu ska jag lägga mig och se the green lantern, ciao.

Btw, Sam har skaffat sig sommarfrilla. Lägger in bild på när han hade långt hår och hans nuvarande frilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback